Biznes

Torby firmowe

Często zdarza się, iż jakaś firma potrzebuje mieć na wyposażeniu torby. Powody mogą być różne – upominki dla pracowników albo klientów bądź kontrahentów, konkursy w których nagrodami będą gadżety z logo firmy, czy po prostu jako materiał promocyjny.

Reklama dźwignią handlu

Na torbach ekologicznych można nadrukować swoje logo i dzięki temu trafiać do szerszego grona odbiorców. Torby firmowe sprawdzają się w swojej roli doskonale, ponieważ na pewno zostaną wykorzystane i nie będą leżeć gdzieś na dnie szafy. Ludzie lubią dostawać coś za darmo, a koszt wyprodukowania pojedynczej torby jest znacznie niższy od potencjalnych zysków – ciężko przeliczyć dokładnie, ponieważ wiele zależy od akcji marketingowej, ale najważniejszą zaletą jest fakt, że nasze logo przestaje być anonimowe w świadomości odbiorcy.

Torby pracownicze

Niektóre z zawodów wymagają wyposażenia swoich pracowników w torby. Jeżeli stoimy już przed takim zadaniem, warto zadbać o to, żeby dana torba była powiązana z firmą, na przykład poprzez nadrukowanie logo firmy na jej powierzchni. Torby dla pracowników można także wykorzystać na przykład podczas wręczania świątecznych upominków, gdzie całość będzie zapakowana w torbę z logo firmy. Są to być może szczegóły, ale zmieniają podejście do firmy. Firma staje się też bardziej świadoma swojej marki i wartości, więc nie warto rezygnować z tego typu akcji promocyjnych. Tego typu torby trafią później z rąk pracowników do ich domów, gdzie członkowie rodziny znów wykorzystają je, na przykład podczas zakupów, dzięki czemu świadomość marki i znajomość logo będzie poszerzać krąg odbiorców. Jest to akcja marketingowa bardzo niewielkiego kosztu, ale warta uwagi ze względu na swoje zasięgi. A o nie przede wszystkim chodzi w biznesie.

Więcej: http://torby-papierowe.co.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *