zdrowe przekąski
Twoje zdrowie

Co jeść żeby przytyć?

Zwiększenie apetytu może być taka prostą sprawą, zwłaszcza jeśli aktualnie żywność odpycha nas lub zmagamy się przybraniem na wadze. Ale nie martw się, istnieje wiele rzeczy, które można spróbować trenować swoje ciało do jedzenia więcej i znowu zacząć cieszyć jedzenie. Oto kilka sugestii, kick-począwszy zdrowy apetyt. Słyszeliście o tym wcześniej, ale śniadanie jest naprawdę najważniejszy posiłek dnia. Zdrowej, zbilansowanej śniadanie Kick-rozpoczyna swój metabolizm po długiej nocy, nie jedząc i dostaje swoje ciało gotowe na dzień. jeść śniadanie daje więcej energii, dzięki czemu będą bardziej aktywne w ciągu dnia, tym samym zwiększając apetyt dalej.

Kilka dobrych opcji dla zdrowych, zbilansowanych śniadania obejmują pełnoziarniste płatki śniadaniowe, jogurt, muesli, świeże owoce i zdrowe koktajle owocowe.
Jeśli starasz się zwiększyć spożycie kalorii, spróbuj rozprzestrzeniania trochę masła orzechowego na kromce chleba pełnoziarnistego lub tosty. To smaczne i pełne zdrowych tłuszczów. Jedzenie małe, częste posiłki, a nie zwykły trzech dzień jest doskonałym sposobem na budowanie kierunku zdrowego apetytu. Ludzie z małych apetyty często może być wyłączony przez duże porcje w regularnych posiłków. Małe posiłki, z drugiej strony, może być mniej trudne i mniej sycące niż duże posiłki, jedząc je często wciąż pozwala zużywa taką samą ilość pokarmu ogólnej.

Jeść mniejsze posiłki mogą również pomóc poczuć się mniej nadęty i powolne po jedzeniu, co jest powodem wielu ludzi z małych apetyty nie korzystają duże posiłki. Spróbuj jeść od 4 do 6 małych posiłków dziennie, aby uniknąć uczucia zbyt pełna.

Nie bój się zerwać z konwencją i jeść kiedy obserwowana najbardziej przemawia do Ciebie. Jeśli wolisz, aby zjeść posiłek w największy rano niż wieczorem, idź do niego. Jeśli wolisz, aby złamać czas obiad na dwa mniejsze posiłki, to też dobrze. Jedzenie zdrowe przekąski może pomóc, gdy masz problemy z jedzenia dużo jedzenia w porze posiłków. Małe ilości mogą być mniej trudne, a częste podjadanie może pomóc dostać się do prawidłowego myślenia, jeśli chodzi o jedzenie. Spróbuj umieścić małe miski z ulubionych przekąsek w najczęściej używanych obszarów wokół domu, jak na blacie kuchennym lub salonu Stolik, aby zachęcić przekąski w ciągu dnia.
Wybierz żywności, które są bogate w zdrowe cukrów i tłuszczów, takich jak banany, awokado i orzechami, smacznych dipów i smarowania takich jak hummus lub twarogiem lub słonych przysmaków takich jak popcorn i precle.

Ale należy pamiętać, że przekąski nie są przeznaczone do spożycia zamiast posiłkami, lecz dodatkowo do nich. Więc uniknąć podjadania zbyt blisko posiłki czasach, w przeciwnym razie możesz zepsuć apetyt.

Gotuj zdrowo sprawdź na https://cookandlove.pl/garnki.html

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *